10/3

Jag ska sluta läsa insändare. Jag blir verkligen upprörd. Usch. Har hänt två gånger senaste veckan. Skitstövlar är dem. Förra veckan läste jag en insändare som en 70-årig kärring skrivit. Barnombudsmannen har gjort ett uttalande om att barn och ungdomar lyckas bättre med läxorna om man har ett eget rum. Då skriver tanten att när hon var liten var de minsann 10 syskon och ALLA gjorde sina läxor i samma rum och de har lyckats bra allihop. Har hon missat att när hon var liten så behövde man gå i skolan 6 år och kunde fortfarande få bra jobb? Idag behöver vi gå MINST 12 år, och då är det fortfarande nästan omöjligt att få ett schysst jobb. Det spelar ingen roll hur bra man är, det finns ändå inte jobb åt alla. Jag blir galen.
Den andra insändaren tänker jag inte ens skriva om, för att det var en äcklig mansgris som hade skrivit. Tänker inte ödsla tid på att citera hans text, men han var dum i huvudet iallafall. cp:n är de allihopa!

Kommentarer
Postat av: kungen

Jo, citera, snälla! .. Jag blir nyfiken..
Jag sitter i skolan och ska hålla på med fotoshop, men jag orkar inte.. Jag ska ringa dig ikväll.. Behöver din hjälp förstår du.. Typ låna grejer, brillor bla! och nåt som jag kan ha på visningen..

Postat av: emmi

bajs på trångsynta as

2008-03-11 @ 22:25:56
URL: http://softpaleandpure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback