16/3

Sjukt aktiv dag igår. Duktig var jag. Först USA ut ur Irak (George Bush, we know you! Your father was a killer to) och sen Klimatkrock (rädda våra liv, rädda våra barn, inga bilar i innerstan!). Fick spendera hela dagen med Nahla också vilket var det största plusset <3.

Idag har jag också varit duktig. Hjälpt till med Konfirmationsgudstjänst, sålt fika och varit i Tyresö och träffat dem som vi ska åka till Taizé med. Fast jag tittade mest på dem. Pallar inte lära känna nya människor. Speciellt inte små människor. Har inget behov av det.

Ska äta lunch med Märy imorrn, hon kom hem i fredags. Trevligt trevligt.

F.ö. ska jag och Frida pierca oss på lovet. Överläpp, septum eller näsvinge? Vad tycker ni? Hjälp mig!

image37
Näsvinge                                               septum                                       överläpp 

Kommentarer
Postat av: emmi

överläpp!!

Postat av: malin

håller med, överläpp!

2008-03-17 @ 10:05:43
URL: http://mejlin4.blogg.se
Postat av: cheewy

hahahahahahhahahahahahahaha

2008-03-17 @ 21:39:23
URL: http://cheewy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback