2/3

Imorrn bär det av till skolan igen. Kan inte ens sätta ord på hur jobbigt det känns.
Lovet har varit rätt bra, sjukt att det här har varit mitt sista sportlov o_O. Har spenderat mycket tid med Kungen och Susse. De har vart bra för mig. Jobbat lite hos mamma, träffat Linn och Joanna och Jonna. Fest hos Ida, DC-medis och 90's. käkat middag med Emmi och Issa, hur kul som helst. Vill inte tillbaka till skolan imorrn. För nu brakar de 3 helvetesveckorna ut. Mellan Sportlovet och Påsklovet kommer det att vara som värst. Måste dock se det positiva, om 3 månader är det studenten. Det är ingenting! Jag längtar innerligt.

Kommentarer
Postat av: kungen

JAg vet.. helvettesveckor är det rätta ordet. Jag ska tänka på dig gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback