28/3

Jag gillar lov.

Idag är jag bakis, det är lite illa, men helt okej. Jag hade kul igår. Jag, Frida, Susse, Ida, Sammy och Johan var hemma hos Sammys mamma och chillade, det var najs. I onsdags var vi på DC, men drog tidigt för att vissa var lite för fulla för sitt eget bästa ><, haha. Sämst. "va?"
Carros kommentar till Frida när Frida sa att hon var med mig: "Är ni med varandra jämt?". Det har blitt så de senaste dagarna. Tjoho. Jag klagar inte.
Idag är det Party igen, 90's, det är också najs. Och imorrn är det dags för Tech Noir! Bäst. Jag är peppad till tusen. Jag, Becka, Frida och Ida. Roligt!

Nu ska jag gå och vara bakis en stund till, sen ska jag tagga till tusen inför kvällen. Tjingeling pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback