29/3

Gårdagen var härligt galen! Jag har inte haft så roligt och dansat så mycket på läääänge. Mina fötter gör fortfarande ont, men det är okej. Var på 90's som sagt. Ägnade hela kvällen åt att dansa på podier, det är kung. Flörta med dj'n, dricka billig sprit, dansa ner fula människor från podiet, connecta med transorna. Bra skit helt enkelt.

Frida klippte mig idag, det blev fint som vanligt! Sen så mår hon mycket bättre idag, tur för henne. Jag är bakis, men peppad. Så ska vila nu och packa om min väska. Sen ska jag dra till Ida snart. Ska ta 17.20 bussen. Fixafixa hos henne. Vi kommer att vara snyggast på hela stället, såklart. Det är vi alltid. Jag, Frida, Becka och Ida. Spännande.

Jag återkommer om kvällens bravader imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback