3/3

Jag överlevde den här dagen, kanske överlever jag några till. Inte fredagen iallafall. Jag har inte fattat det än tror jag, kommer nog bryta ihop totalt. Det värsta med det är att jag verkligen inte klarar av att vara hemma då. Inte träffa familjen. Jag blir elak av att vara med dom när jag mår dåligt, men jag gör det faktiskt inte med flit.
Frida och Susse! Bered er på att jag kommer vilja hänga med er på fredag. Kommer må skit. Helt klart. Kommer vilja göra något kul, glömma bort världen. Jag vet att ni kan få mig att göra det, för ni gör underverk med mitt humör jämt jämt jämt. Fast det vet ju inte ni, eftersom jag allti blir glad när jag ser er, oavsett hur humöret har varit innan. Finare vänner får man leta efter. Ni förstår inte hur otroligt mycket jag uppskattar att jag hittat er <3

Träffade Nahla idag också. Vi kom fram till att vi aldrig har bråkat på riktigt. Jag har skällt ut henne en gång, men det är det enda. Bra för att vara jag tycker jag. Och hon lär skälla ut mig någon gång, så vi blir säkert kvitt ^^. Mår bra när vi träffas iallafall. Fina fina Nahla. Det är din förtjänst att jag inte har velat elda upp skolan till grunden förrns i trean. Jag menar, det var ju där vi sågs nästan jämt.

Ida är bra hon med, men det vet hon.

Slut på vänskapshyllningar. (fast jag saknar saknar MIN rebecca <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback