9/3

Nu är det över. Begravningen i fredags var jättefin och det känns bra att ha det överstökat. Kom hur mycket folk som helst. 6 stycken åkte ända från högvålen. Det känns himla konstigt, men det är bara att gå vidare. Det är så det är.
Åkte tll Frida efter. Åt middag med henne och sen hjälpte henne att plugga lite. Såklart orkar vi inte med det vidare länge utan messar sammy som vi träffat i centrum tidigare på kvällen. Drog dit och kom hem till frida vid 2 någon gång.  Åt pizza och somnade som stockar efter det.
Igår var jag tvungen att gå upp tidigt för att åka hem och duscha och hämta grejjer innan det bar av in till stan med konfirmanderna på Uppdrag Global. Det var helt okej och konfirmanderna var ganska duktiga. På kvällen tittade jag när Hampus spelade, sämsta ljudet ever. Inget toppenställe att ha spelning på alltså. Reactor i Kista var det. Somnade som en stock igen när jag kom hem.
Idag är det projektarbete som är dealen. Det går rätt bra. Grovmanuset ska in på tisdag, och det ska nog gå. Hoppas jag. När jag är klar  här ska jag möta Ida någonstans och så ska vi gå och se Morgan Pålsson - värlsreporte. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback