11/5

Helgen har varit lugn den här veckan med. Shit pommes. Förvånande. Blev inge 90's i fredags, hängde hemma hos Frida med susse och ida istället och drack folkis och snacka massa skit. Det var najs. Igår var det konfaläsning och sen åkte jag in till Frida och blev klippt. Sjuuukt snyggt. Sen åt vi middag med några av hennes kompisar och satt på uteservering och drack öl tills det blev för kallt för det. Då drog vi hem till Frida för att ta igen förlorad sömn. Idag har jag varit i solen och njutit av det underbara vädret mest. Lovely. Övningskört lite också, imorrn är det Gillinge, jag kommer äga.

Jag och Frida har kommit fram till många bra och smarta grejjer den här helgen. Det känns tryggt. Det bästa med henne är att jag kan träffa henne och ha haft en dålig dag, men försöker dölja det, och ändå ser hon det och frågar om jag haft en dålig dag. Det är bra. Sånna vänner behövs. Det ger en bra magkänsla.

Mitt snygga hår: Stora bilden snett uppifrån, andra från sidan. Den lilla ser man bätter hur det ser ut.
image53

Kommentarer
Postat av: kungen

Det kommer gå bra!=) Och vi har fått dispans från mattias, behöver inte komma förens 10!:P Naaah du e så sööt=) Ja vet! när vi brainstormar så kommer vi fram till saker och lösningar.. Jag kan inte beskriva det men jag bara ser och känner när du ine är 100%..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback