1/5

Igår var det mösspåtagning, galet. Snart är det verkligen studenten som gäller. Känns lite sådär lagom konstigt.
Vi hade opponering på projektarbetet på dagen, det gick över förväntan. Sen var det dags för mösspåtagning och Pia & Agneta höll tal. Härliga tider. Studentsången fick vi lära oss också.
Efter det bar det av till Tanto där typ alla ungdomar som hade haft mösspåtagning höll till. Träffade Lisa och hängde med henne ett tag. Sen kom bästaste Frida in och vi satte oss under ett träd och observerade de andra studenterna och drack vin. Pratade massor också. Det var härligt.
Sen bar det av till DC där vi blev stalkade av 2 medelålders män. Fula var de också. Jag var tvungen att vara en drygfitta för att bli av med dem. Det var Frida som gjorde upplägget dock. Jag, Ida, Susse och Frida hann ialf med att dra igång dansgolvet och svettas lagom mycket innan vi drog hem innan 1. Ida var nykter och körde, woho! Tur för oss.

Idag fyller lillebror år, så som vanligt på första maj blir det varken demo eller fezt för mig, dåligt.

Lite bilder från gårdagen:
1. Jag på väg till skolan, lagom trött men ganska pepp. Observera det långa håret :)
2. Strålande sol på lunchen så vi chillade ute.
3. Jag är snyggast i studentmössa!
4. Jag och Annie :D
5. Jag och Plantan ^^
6. Jag och Frida i Tanto <3

    
image48

Kommentarer
Postat av: kungen

Va mysigt de va!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback