24/5

Gårdagen var bra. Jag hade min sista svenskalektion någonsin, det var lite galet. Jag visar inte känslor i skolan, det är inte min grejj. Men igår var det nära, väldigt nära. Bästa läraren någonsin, Pia, sa så fina saker om vår klass. Hon är verkligen bäst. Svenskan var den enda lektionen jag hade, sen åkte jag hem och var rastlös. Hade pirr i benen och ville göra något men kom inte på vad. Kom fram till att jag ville ut och dansa. Skulle äta middag med Frida så begav mig in till handen och inhandlade tacos. Mums. Hoppades på att hon skulle vara pepp på att gå ut. Det var hon. YES! Vi drog till 90s, det är mitt favvoställe just nu. Vi hade roligt fast det vissa var där. Det funkade ändå. Jag dansade tills jag knappt kunde gå, jag hade inte ens tid att dricka. Dansadansadansa.
Stod på ett podium större delen av kvällen, som vanligt. Mest själv. Underbart, bara dansa och njuta av musiken. Flörtade med min dj precis som förra gången ^^. Han är så rolig. Fux och Farao var snygga som vanligt, Farao körde på Lena PH och Fux hade en asskön mössa med typ drakar som stack ut. Så coolt. Jag ska också bli transa ^^.

Idag har jag ont i benen, ska städa hela mitt rum och titta på eurovision. Hoppas Frida och Susse kommer hit och joinar mig.


"Calling dr feelgood makes you feel good, callin dr feelgood when the sky is blue"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback