4/5

Vilken produktiv vit helg det har varit :O. Skrev som sagt SAT-provet igår. På kvällen kom Susse och vi käkade middag och tittade på körslaget och pratade. Mysigt var det. Sen var det upp 8 imorse för att bege mig in till stan vid halv tio. Kom in vid 11 och repade i 2-3 timmar. Sen gick jag och mina musiker och åt, det var mycket trevligt. Kom hem för ett tag sen. Surfade runt på lite bloggar. Läste Fridas och blev så jävla arg. Hon förtjänar det det inte! Äcklet är inte värd en dotter som hon! FY FAN! Finaste människan i världen och så kommer han och är cp. Jag blir irriterad. Jag blir ledsen för hennes skull.

Du är inte tillbaka på ruta ett, för nu vet du att du är värd så mycket mer. I sommar når vi toppen igen, tillsammans kan vi bestiga de högsta bergen. Tillsammans är vi starka. Du vet, likaväl som jag, att det kommer att lösa sig, men jag vet också att det är svårt. Men jag finns här, hela tiden, jämt. Inget kan ändra på det.

Kommentarer
Postat av: kungen

taack.. jag börjar grina när du säger sådär.. älskar dig! är så såså glad att jag har dig.. Jag är ute i skogen nu men annars så hade jag kommit hem till dig nu.. oavsett om du hade tid eller inte.. jag ser fram emot dn konsert, jag ska sitta och gråta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback