8/5

Denna bakfylla som känns som ett ganska vanligt inslag de senast månaderna är tillbaka. Gårdagen var trevlig men slutade lite knäppt. Var först på lillebrors konsert, sen käkade jag middag med Frida och sen var det skiva med nahla. Vi drog hem rätt tidigt dock.

Idag fick jag världens bästa suprise! Träffade VickPick <3. Hon kom och hälsade på i skolan. Det kändes både jättekonstigt och jättenormalt. Hon ska ju vara här lixx. Blond och solbränd var hon också, söt.
Ska repa snart, sen ska jag åka hem och typ lägga mig i badet. Hårinpackning vore najs också. Det blir det nog. Är sjukt trött. Har haft hål sen typ 12, och ska repa om 45 minuter. Låååång tid. Tråkigt är vad det är.
Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback