9/5

YES! Klar med matte C. Vilken skitkurs alltså. Skrev nationella idag, och det kändes faktiskt helt okej. Fick reda på resultatet på del 1 redan nu, hade 9 poän varav 1 VG poäng. För att får VG skulle man ha 24 poäng totalt på hela provet del 1 och 2 och minst 7 vg poäng. Jag hoppas att jag lyckades skrapa ihop mer vgpoäng på andra delen. Skönt att ha det avklarat. Vet ju ialf att jag har klarat kursen nu. Känns bra.
Igår däckade jag nästan så fort jag kom hem. Var så sjukt trött. Åt middag, somnade på soffan vid 8, vaknade vid 9 igen och gick och la mig direkt. Har sovit ut. Det känns bra.
Ska träffa Kungen idag. Lovely. Vi ska nog på 90s. Roligt roligt. Vi ska inte vara ute alltför länge dock, jag ska ha konfa imorrn och hon jobbar. Himla dåligt alltså.
Har slutat redan, känns rätt bra. Fast ska på möte i stan halv fem, så är inte direkt någon idé att åka hem och typ vara hemma i 1-2 timmar och sen åka in igen så ska försöka komma på något att göra. Undrar om det är någon som är ledig idag? Well well. Isabella erbjöd mig att följa med hennes klass på aquaria, jag tror jag bangar. Museum är inte min grejj, speciellt inte med fiskar. ew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback