10/9

Tiden har börjat flyga iväg. Det är bra. Snart hemma och hälsar på mina finaste <3. Det är redan onsdag kväll, hur knäppt är inte det? Söndag var ju igår, det är iallafall så det känns. Det har varit lektioner och BSU den här veckan mest. I måndags var det coffee talk för internationella studenter på BSU, fast alla är välkomna, men det arrangeras för oss. Jag räknar mig knappt till de internationella längre. Jag pratar för fort för att de ska förstå och jag har svårt att förstå dem. Dåligt.
Igår var det audition för bandet på BSU, jag sökte. Tror det gick bra. De som lyssnade verkade tycka det ialf.
Min hals är fuckad, jag håller nog på att bli sjuk. Det suger lite, men det löser sig. Var på kliniken idag och de hittade inget så är en vanlig förkylning på g helt enkelt.
Idag var jag och lite internationella studenter och några från BSU på tjejmiddag, det var trevligt. Åt bakad potatis, sjukt god.

Har köpt 2 par skor för 32 dollar. KAP! Lycko mig. Nu har jag skor till bröloppet. Lovely. Och snart är det helg igen. Ge mig nu! Har inget planerat än, men det brukar ordna upp sig när helgen närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback