15 september

okej, så helgen blev inte fullt så mycket plugg som jag hade tänkt mig. I fredags hamnade jag på en latinofest efter att jag träffat Ramon på den internationella picknincken. Han är typ världens roligaste Brasilianare som inte gör annat än att spana snygga killar, så vi kommer rätt bra överens :P. Hade iallafall jätteroligt. Gick hem relativt tidigt. 2.30 ca. Mest komiskt var att golvet i huset där festen var sviktade och den murade eldstaden höll på att falla isär bokstavligen.
Lördagen blev lugn iallafall. Försökte plugga lite, det gick sådär. Städade lite och sånt.
Söndag blev det kyrka, plugga och titta på film med Rachael. Vi såg en jättesöt film om en ung kvinna i New York vars syster är Amish. Hennes syster dör och hon måste ta hand om hennes 5 barn som också är Amish. Väldigt söt. Susse, du skulle älska den och gråta genom halva filmen.
Ingen uppsats tillbaka idag heller. Dåligt. Får tillbaka den på onsdag istället. Suger lite, men det är okej.
Nu ska jag sova lite middag så jag orkar med hela kvällen. Är ju kör x 2 idag. Slutar inte förrns 20.30.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha! Jag skulle ha dött! först skulle vi ha skrattat på oss sen så skulle golvet unde rmig rasa och jag skulle dö eller skada mig grovt! Men jag saknar dig massor.. Vi kommer ha jättekul när du kommer hem! Dricka vin, röka och flumma! Som vanligt! sen dansadansa! Jag finns kvar som tur är.. Du med.. Och det skulle jkag vara helt säker på om det inte dansade runt groteska stormar runt dig stup i kvarten.. Älskar diiiiig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback