1/9

Jag mår bra! Så alla vet. Har fått en bunt med oroliga mail och så, men jag mår fint. Har inte haft tillgång till internet bara. Är i Monroe, i norra Louisiana. Spenderar tid med uncle Mike och Ari. Jag och Ari har supermycket gemensamt och har haft så roligt tillsammans! Det är helt galet. Idag har vi kollat på kvarlevor av ett indian plejs som heter Poverty Point. Coolt. Sen har vi shoppat, "shop 'til you drop" bokstavligen. Supermysigt. Har köpt massa fina grejjer. Ska försöka lägga upp lite bilder någon dag snart. Massa rea, så Martina lycklig!
Har smakat en ny Ben and Jerrys smak också. Peanut butter cup. Inte en del av mitt nya liv, men oj vad god. Jag menar jag är ju mitt i en hurricane så det kan jag väl unna mig? (A). haha.

Jag mår bra iallafall, och nu finns det WIFI i huset jag är i så jag har internet. Mer uppdateringar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback