24 september

De senaste dagarna har gått alldeles för fort. Nu har familjen återvänt till Sverige igen. De är på planet hem.
Har haft en bra helg, familjen hämtade mig vid skolan i fredags. Kärt återseende. Det bar av till New Orleans för rehearsal dinner och efter det utgång till Pat O Brians. Var tvungen att låna Elsas leg för att komma in. Nedrans 21-årsgräns alltså! Kom in ialf och hade askul. Drinkarna kostade 7 dollar = typ 50 kr. Lovely. Var lite sliten när det var dags för det riktiga bröllopet, men det gjorde inget, hade kul ändå såklart. Arianne var ju där.
Söndag så åkte vi tillbaka till "the burg", Hattiesburg med andra ord. Hade quality time med familjen och sen kom Dick och Denise på kvällen <3. Underbart att se dem. 3 år sen sist. Så har spenderat de senaste dagarna med dem. Shoppat mer grejjer till mitt rum och sådär. Shoppat på hot topic också. Fina t-shirts. Lovely.

Har bokat in massa roliga grejjer för att få tiden att gå fortare så att jag är hemma snart. 3-5/10 är det Bay fest. Bl. a. Kid Rock och Nelly spelar. Jag garvar ijhäl mig typ. Sen 24-26/10 är det voodoo fest. Sjukt bra lineup! Kolla själva
här !
Sen så ska jag till Dick och Denise i Florida över Thanksgiving. Har köpt biljetter och sånt. Lovely. Kommer säkert att planeras in mer grejjer så småningom. Snart är jag hemma med alla igen <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback