3/9

Jag är tillbaka på skolan. Det känns bra. Tråkigt att säga hejdå till Arianne såklart, men vi ses ju trots allt om 2 veckor.
Hann nästan till min kör och sen gick jag och tränade. Det var skönt. Gick på back2abs klassen som bara är 15-20 minuter. Sen lite träningscykel och trappmaskin och stretch såklart. Skönt var det. Har ätit grymt onyttigt i helgen.

Här är bilder på mina 2 favoritköp när jag och Ari var och shoppade:

Vit klänning med rosa prickar från Gap. Ska ha den på brölloppet.


Hundtandsmönstrad kortärmad kappa, vet inte vilken affär den kom ifrån.
Den kommer vara perfekt med en kofta under när det blir lite kyligare här.

Kommentarer
Postat av: Emmi

snygga som faaaaan!

Postat av: Hultis

Fan vilken fin kappa! lovely!

2008-09-04 @ 22:53:30
URL: http://pixelpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback