4/9

Jag är helt slut. Var på TBT, Total Body Toning, idag på gymet. Galet. Inte något man tränar för kondis, men man tränar varenda muskelgrupp i hela kroppen nästan. Lite småjobbigt sådär, men det var roligt. Fick sällskap av Rachael också, och det är ju alltid trevligt.
Ikväll är det Bowling som gäller, det blir najs. BSU-människorna som ska dit. Och imorrn är det fredag! Tjoho! I helgen blir det bio med Rachael, sen ska jag fixa mina naglar någon dag och så får jag se sen. Säkert lite plugg som behöver göras. Måste börja plugga psykologi. Vi har prov om 2 veckor, men det är typ 80 sidor att läsa, och det är fulla A4:or. Galet. Sen en uppsats i Engelska att fila på också. Jobbigt värre. Nu är det dags att skriva första utkastet av den uppsatsen, ska lämnas in imorrn och ska iväg om 2 timmar. Dags att jobba hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback