7/9

Bowlingen var sjukt rolig i torsdags. Har inte riktigt haft tid att skriva sen dess. Jag förlorade, det gör jag nästan alltid när jag bowlar. Fredag var lektioner och sen på kvällen så hängde jag hos Jason med lite random människor. De var av samma skrot och korn som er där hemma ;). Vi gick på bio, såg Death Race. Den var bra. Sevärd. Inte det bästa jag har sett kanske.
Igår cruisade jag och Rachael runt i Hattiesburg och utforskade staden. Hittade små söta affärer. Köpte chokladte och en weekendväska. Bra grejjer. Billigt också. Efter det blev det bio, såg pineapple express. Sjukt rolig film, även kallad "the dope movie". Frida, Susse, gå se!
Idag har jag varit i kyrkan (nej jag har inte blivit frälst thank you very much). Vi åt lunch i köpcentrumet efter och gick lite i affärer. Köpte lite nya piercingar till tungan. 3 för 10 dollar. Lovely. Pluggat lite har jag gjort också. Duktigt av mig. Ska på cheesecakeparty lite senare. Hur ska det gå med mitt nya liv om de envisas med att göra sånna saker?
Erin skjutsade mig iallafall till och från kyrkan. Hon är nog bland de trevligaste människorna jag har träffat. Så himla öppen och glad. Ni kommer få träffa henne för hon har lovat att komma till Sverige. Hurray!
Nu är jag duktig och tvättar! Det är sjukt tråkigt, men man måste ju ><

Kommentarer
Postat av: Emmi

missyou<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback