Mardi Gras och sånt

Mardi Gras var bäst, såklart. Alkohol, parader och roliga människor. Det går inte att misslyckas. jag hade kul, fick umgås med Ari som jag inte har sett sen innan jul. Yesss. Har tillräckligt med "beads" så att jag och Thesso kan göra varsin klänning. Kommer bli asbra.
Ojojoj, måste berätta om förra torsdagen. Galet var det. Whitney bjöd in oss till en klubb där han skulle bartendra. Vi tänkte "naaajs, klart vi kommmer". Vi går innanför dörren och för det första är vi de enda vita där = alla stirrar på oss. För det andra blir alla som går in scannade med metaldetektor. För det tredje så lät alla låtar likadana. För det fjärde så var det första någon sa till mig "hey, I've seen you around campus!". Vi stannade i 40 minuter, sen gick vi. I feared for my life! Vi gick till Tabu istället, vårat nya stammisställe. Jag gillar't.
Ikväll blir det nog Tabu igen, som vanligt. Beror på om jag kan åka med någon. Det brukar lösa sig :). Ska kolla på fotbollsmatch först. Ska bli najs. Jag förstår ju vad som häner på planen lixx! aahmen.. får uppdatera mer någon annan dag, måste göra franskaläxan nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh låter underbart :D

Postat av: Rebecca

Söt du är älskade vän! <3 Miss you! :)

2009-03-16 @ 13:38:59
URL: http://rebeccakarmedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback