Pearl, MS

Aah, har spenderat skönaste helgen i Pearl med Ashton och Cristin. Sova sova äta shoppa bio sova äta bio äta sova. Så har helgen sett ut. Har köpt världens sötaste outfit till Redlight/Greenlight partyt. En svart klänning blev det eftersom jag inte hittade en grön, men sen blev det en grön partyväska, grönt sidenband att knyta i midjan och gröna smycken. Skitfint. Vi gick på bio, i fredags såg vi "He's just not that in to you", världens sötaste chickflick. I lördags såg vi "Taken" som var en helt ok actionrulle. Annars gjorde vi mest ingenting som vanligt. Slappade och umgicks. Grymt skönt var det.
Måndagar suger som vanligt, har varit längsta dagen. Jag och Ashton kunde inte koncentrera oss alls på kören. Bara garvade och töntade oss hela, men det var rätt kul. Vi fick gå 30 minuter tidigare från kvällskören, det var lovely. Speciellt eftersom vi hade typ 40 sidor att läsa tills våran eng-lektion imorrn. Ugh. Ska nog röra mig mot bingen snart. Är trött. Pluggade hela kvällen igår eftersom jag inte pluggade medans jag var i Pearl. Nu är det iallafall lite lugnt tills jag har lyssnardelen till franskan på fredag, och franskaprov på måndag. Har en uppsats som ska vara klar nästa vecka också. Okej, det kanske inte var så lugnt iallafall.
Jaja, jag är pepp på helgen. Den kan få komma nu med en gång, jag är redo. Redlight/Greenlight party here I come!

Kommentarer
Postat av: lisa

hej asså vi får lov att skypa ngn dag. dock, när är du vaken lix? jag har ingen koll. jag har lektioner mellan 16-18 fransk (alltså sv) tid. sen tillkommer andra delkurser som jag ej har ännu. men är du efter mig lr före lr vad är grejen?

Postat av: frida

Shullululu mannen! Fet outfit till din harfarg med jue! Ascoolt! Det later sa kul att du har hittat sa bra vanner dar borta! DOm kanske vill roadtrippa i usa i var kelsovan!? Nar vi fyllt 21 sa vi kan supa skallen av oss ! pussiluss

2009-02-11 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback