Redlight/greenlight party

Såå.. rätt mkt har hunnit hända sen sist. Var iväg på winter retreat och chillade. Träffade lite nya människor, men mest hänga med gamla vänner. yay.
Lördag var bästa. Kom tillbaka till Hattiesburg runt 14-tiden. Duschade och sooooov. Tog lång nap till klocka 18. Sen iväg och käka middag med Zulma på mc Allister. Asgott och supermysigt. Sen iväg på fezd. Hade hur kul som helst, träffade massa sköna människor, hälften var internationella. Eller, aah. Tekniskt sett var de inte studenter, de hade gratuated redan. hade ialf askul och kom inte hem förrns halv fem på morgonen. Igår var jag död. Världens huvudvärk (jag vet jag vet, jag får skylla mig själv). Bara för att det var gratis sprit. De hade en keg och whoop juice. Lovely.
Pluggade iallafall igår, är snart klar med världens längsta måndag. ugh. Ska bara plugga engelska med Ashton och Cristin. Känns som vi aldrig kommer bli klara för dagen.

Åååh, längtar till alla hjärtans dag/valentines day/single awareness day. Ska på ett redlight/greenlight party. Pepp på den. Här är beskrivningen;

Wear RED to our party if you've got a boo
But don't kiss in my face or no whoop juice for you
Wear YELLOW tonight if you're love life's off track
Or some punkass you're chasin just gave you the shaft
Wear GREEN to our bash if hell yeah you're single
And no matter what color be ready to mingle!


Någon annan som ska göra något roligt på v-day?

Kommentarer
Postat av: thesso

Vad är oddsen för att jag är grön och singel?? Eller är jag singel p.g.a. Grönheten?! :O

Postat av: lisa

nej, inte vad jag vet. vet inte om de firar det här ens. lr det lär de säkert göra, men jag är iaf inte bjuden på ngt sånt party! :(

2009-02-09 @ 21:57:47
URL: http://lisaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback