Techno Tuesday

ååh, dumt dumt. Inte gå ut på vardagar! FY!
Var på techno tuesday at tabu igår. Hade kul och så, men är grymt trött idag, och min förkylning är tillbaka. Inte som att jag festade hårt ens juw. En öl och en drink (och behövde bara betala för ölen, yes), det var allt. Musiken var okej, men folket var weird, så satt mest utomhus och pratade med Justin, Adrian och Whitney. Det var najs. Annars så måste jag skriva en uppsats innan tisdag och har inte ens en tes för den än. UUUUGH! Jag dööör. Det får lösa sig. Inte fredag och lördag dock. Partydagar <3. "sexy" party på fredag och redlight/greenlight på lördag. Lovely. Jag är pepp.''

här är min favoritbild från igår ialf:

Adrian och Justin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback