Gratis cd-skivor, heck yes!

Boken fanns inte, så ingen kunde göra läxan. Vi fick istället veta att 2 av 3 böcker finns att läsa online = vi behöver inte köpa dem... YES! Har franska läxa istället, blir till att fixa imorrn. Oh well. Inte så farligt.

Bäst idag; 48 gratis cd-skivor. O M G! Björk, Jens Lekman, The Cure och massa massa random. Vi har tydligen en radiostation på skolan (eeeeh, va?! sen närdå lixx). De ger iallafall bort alla skivor som antingen inte spelas eller som de har lagt in på datorn en gång om året. Jag, Ashton och Cristin fyndade järnet både före och efter kören idag. Det var lovely! Helt random också, jag och Ashton var på rätt ställe vid rätt tidpunkt helt enkelt. Vi väntade på Cristin som hade matte, och då kom en gubbe förbi och berättade om det och pekade vart de var. Det var lycka! Oh yes. Vi var till och med så snikna att vi inte ens berättade för våra vänner i kören. Var redan tillräckligt många som visste om det lixx. Yayyay. Vet inte hur jag ska få hem dem riktigt, men det löser sig. Min skivsamling fördubblades lixx precis.

Annars har jag spenderat dagen med Cory, Amanda, Sammy och bitvis Scott. En bra dag helt enkelt. Fan att Amanda ska åka. Helt galet är det. Kommer sakna som sjutton. Men ialf. Vi hängde på Starbucks, gick till junior mart och köpte snacks, kollade på film. Sen var jag tvungen att vara psykolog åt Rachael. ugh. Så komplicerad. Jag är hennes "Go-to" person, och hon är inte min go-to vilket gör det lite.... akward. Jaja. Bra dag överlag. Har precis duschat och ska chilla i sängen ett tag nu <3. Yay. Ska byta engelska klass, istället för kvällsklass tistors ska jag ha morgonklass. 8 på morgonen. Det är värt det dock. Ashton och Cristin är i den klassen, och de har min gamla lärare som älskade mig. Läraren som Kira älskar klickade inte med mig, antagligen för att hon avgudar Kira som är en "brown-noser" och jag är Kiras raka motsats. Oh well. Det kommer bli gooot.

Kommentarer
Postat av: thesso

några depeche skivor???

Postat av: lisa

fan, jag VILL också ha. coolt iaf..

2009-01-19 @ 09:05:10
URL: http://lisaochjag.blogg.se/
Postat av: lisa

fan, jag VILL också ha. coolt iaf..

2009-01-19 @ 09:05:29
URL: http://lisaochjag.blogg.se/
Postat av: lisa

eeh, alltså jag skrev det 2 ggr bara för att vara tydlig liksom! ;)

2009-01-19 @ 09:06:45
URL: http://lisaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback