inauguration... ?

Inauguration... vilket ord alltså. Det är ialf det som har pågått idag. Nu är Obama oficiellt president. Jag är så trött på allt tjat kring det. Alla undrar om det inte är häftigt att vara här när historia skrivs. För att vara helt ärlig så är jag rätt trött på det. De slutar aldrig tjata om antingen hur dålig Obama är eller hur bra han är. Whatever. Jag pallar inte. Vi fick ialf paus från vår lektion för att titta på hela grejjen idag. Han är ju iallafall en bra talare.

Annars.. Pearl var lovely. Har gjort klart de flesta av mina läxor inför imorrn och klockan är bara halv fem. Hejja mig. Just nu kollar jag på "Clueless" med Cory. Vilket skämt alltså. Väldigt underhållande dock. I en "Mean Girls", "High School Musicla", "A Cinderella Story" väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback