Sjuk! OH NO!

suck... Så anledning till att jag var utmattad igår var nog inte bara att det var en lång dag och jag var uppe sent. När jag vaknade nu på morgonen ville jag dö.. lite grann iallafall. MIn hals känns som den är snustorr och jättesvullen. Drack vatten, hjälpte inte ett dugg. Har så himla ont, och on i huvudet också! Ingen feber iallafall, inte än. Usch. Jag som skulle ha dans idag. Det blir det inget av med nu. Mår sämst. Måste gå på lektionerna iallafall. Fan. För att få missa så måste man ha en lapp från doktorn och jag pallar inte gå till Kliniken. Går jag till Kliniken så kan jag lika gärna gå till lektionen. Väntetiden är ungefär lika lång som en lektion i vilket fall.
Så Engelska först, sen sova lite, har ju trots allt 2 timmars rast. Sen blir det till att iallafall sitta och titta när de andra dansar, även om jag inte kan vara med själv. Ååh, nu kommer jag gå runt och vara ynklig hela dagen bara för att jag mår sämst.
hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback