Sjukling

Så... imorrn lämnar jag oficiellt tonåren bakom mig, och jag är sjuk. Kan vara det sämsta på länge. Var på kliniken igår iallafall och fick massa spännande tabletter. Gigantiska rosa, pyttesmå vita och några mellanstora som är beiga. Alla ska tas 2 gånger om dagen i samband med mat. Känner mig iallafall bättre idag. Antagligen blir det bara till att ta det lugnt. Behöver städa mitt rum. Känner att det kanske är dags att komma iordning nu när jag har varit tillbaka i 2 veckor.
Så har börjat tvätta eftersom jag typ inte har några rena underkläder, annars så har jag ett överflöd av kläder att välja på. Ska snart ta tag i att vika förra veckans tvätt. Jag hatar verkligen att städa. Jaja. När jag har städat klart får jag väl ta lite bilder på rummet och lägga upp här så att ni kan få se hur jag bor.
Vad har jag för planer för morgondagen då? Jag fyller ju trots allt 20 år. Jag ska sova hela dagen, eller ja. Iallafall till klockan 12. Eftersom mina 2 bästa killkompisar har övergett mig så ska jag spendera dagen med mina bästa tvillingar, Ashton och Cristin. Scott har åkt till Jackson och... jag vet inte. Har glömt. Någon konferens eller något. Och Cory har åkt hem för att snylta på sina föräldrar och gå och se alla filmer som har blivit nominerade till oscars eller vad det nu var. Han ska skriva recensioner till skoltidningen. Jaja. De kommer iallafall tillbaka på eftermiddagen någon gång. Så imorrn kväll blir det sushi middag på saki café med Ashton, Cristin, Cory, Scott, Sammy och Keri tror jag. Kanske någon mer. Vi får se. Kommer nog bli en bra födelsedag. Jag kan ju iallafall hoppas.

Kommentarer
Postat av: frida

Inte dåligt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback