SPELUNKERS!

så... titeln är bara random. Men det är det bästa ordet jag någonsin hör tror jag.

Credd till Thesso som var den första att gratta på min födelsedag (på det aktuella datumet så att säga)

Nu till livet. Jag har ont i min röv. Blåmärken och träningsvärk! Det är den moderna dansens fel, men jag ska inte klaga för den klassen är en av de roligaste. Födelsedagen var trevlig, jag var fortfarande sepesjuk, men vi gick och åt och sånt. Så det var en bra dag. Annars har det mesta av veckan gått åt till att plugga och sånt tjaffs. Förutom igår då vi bestämde oss för att gå på bio, Revolutionary Road, asbra! Den började 22.30 på kvällen. Sen åkte vi och åt och sånt efter. Jag var i säng 02.30, skulle upp klockan 7. Yessss. Jag har levt på koffein hela långa dagen. Det är min drog.

Bästa händelsen nurå;
Jag har träffat en svenska! Ja folket, en svenska. En alldeles helsvensk Sandra Sohlberg. Svenskare än så blir det inte. Har hört hennes namn nämnas 150 gånger sen hon anlände för några veckor sen, så när jag ramlade över henne på fb så tvekade jag inte att ta upp kontakten. Så vi drog en starbucksfika och snackade svenska och hade askul. Vi kom överens alldeles ypperligt och imorrn ska vi äta lunch och prata svenska bara så att ingen annan förstår. Hon är från Ekerö, har gått på VR, och vi verkar vara på ungefär samma nivå inom det mesta. asbra. yes.

Jag orkar inte skriva mer. Har druckit för mkt koffein och kommer typ dö av trötthet snart. Jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback