Starbucks

Är på Starbucks. Behöver kaffe, och kaffet i cafeterian är ej drickbart. Dåligt. Har precis ätit frukost och ska snart ha modern dans. Spännande. Sen ska jag inte göra någonting förrns ikväll. Blir nog till att städa rummet, skulle jag tro. Har tvättat lakan och sånt så har massa ovikt tvätt som jag behöver plocka in och jag behöver packa upp mina väskor och fixa lite i allmänhet. Måste köpa en bok så jag kan göra läxan jag har tills imorrn också. Jag fick läxor första dagen. Dåååligt. Men men. Så fåre va dårå.

Mina morgonaktiviteter. Starbucks sojalatte<3, min dator och fejjan, och "The Vampire Lestat". Boken är en av böckerna i Anne Rice serie om vampyrer. Har precis avslutat "Interview with a vampire". Mycket bra bok må jag säga. Med den jag håller på med så finns det 3 till. Jag älskar dem hittills.

Kommentarer
Postat av: Sara

Starbucks <3 Prova deras London Fog Latte... =D Hoppas att allt är bra i MS!

Postat av: Anonym

hm, såg en film som handlade om en vampyr som hette Lestat härom natten. Läbbigt

2009-01-14 @ 22:56:02
Postat av: svinto

KOMMENTAREN ÖVER VAR FRÅN MIG

2009-01-14 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback