troett

jag har jetlag och är dödstrött, måste försöka hålla mig vaken ett tag till. Aah, jag har ju resedagbok och blogg, så vill ni ha utförlig info om mina dagar så kan ni kolla på resedagboken, jag heter Partymarty. Säg till om ni vill vara på maillistan.
Iallafall. Här kommer nog vara mer random saker som händer mig. Alltid mig. Why?
Idag. En snubbe kommer fram och pekar på min nya 50kronors gina-kjol. "I just love that". Jag; "hm, hejhej tacktack". Sen pekar han på mitt ansikte, "and that too", han menar då någon av mina piercingar. Svårt att avgöra vilken, framgår sen att det var läppen han menade. Han var så random. Svårt att skriva om. Jag och Ashton stod och väntade på Cristin när detta hände. Förövrigt hette killen Roger (rajer som man säger här ><, fast jag kommer alltid tänka rååååger). Jag och Ashton lyckades hålla tillbaka skrattet ända tills han gick ut genom dörren, sen dog vi i en hög på golvet. Det är en såndär grejj där man bara måste vara med för att fatta, men vi dog iallafall. Allt känns som vanligt här. Ska till Pearl i helgen, det är långhelg. Martin Luther King day på måndag = ledighet. Lovely!
Ashton och Cristins pappa kollar förövrigt för mycket på travel channel. Han undrade idag om jag åt lutfisk, vilket jag såklart inte gör för det ser jättesnuskigt ut och jag tänker aldrig smaka! Never ever ever!
Nu; försöka vara vaken tills ialf 23, eftersom min första lektion inte är förrns 11 och jag vill försöka komma i rätt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback